fredag 18 juni 2010

En svart filur!


Vissa saker fastnar man ju för, utan att egentligen veta varför..
Jag kunde inte lämna denna "kan den heta Shiva?"..så söt :)
Jag sa först Buddah- men han är ju fet! (blir till att googla)

Den är tänkt att vara bokstöd på hyllan i stugan..vi får se!
Får se om vi kommer ut en sväng på söndag..
Vi har ju saker att göra här hemma hela tiden, & dygnet har för få timmar ibland.
Hur man än planerar & försöker vara effektiv så är kvällen alldeles för snart kommen..

Nu ikväll, efter maten har jag & T lagt in nya mattan på altan..vart hur bra som helst.
Det där med gröna konstgräsmattor har jag då aldrig förstått.



Snart midsommar!
Stugan är bokad för 3.e året i rad..
Barnen längtar som attan.
Och jag längtar till det stora loppiset, där jag hittade kökssoffan förra året :)
Pappa har stoooor bil..bra!

Nu ska jag kolla min vanliga runda innan bedtime..

Godnatt alla rara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.