lördag 13 februari 2010

The beauty is in the eye of the beholder

Vilken lyckad loppistripp!
Hittade en söt liten lampfot.
Ser nästan ut som fattigmanssilver & kommer göra sig perfekt tillsammans med lite ljusstakar..
Har redan ställt upp lite, för att se hur det vart. :)

Det är ju så, att man vet ju inte vad man kommer hem med.
Om man ens kommer hem med något..
- men jag lyckas då alltid.
Spegeln stod det Sophia på. Eller hur?
Kanonfin med krönet..fasat glas.
Rosetten nere.
Imorgon bitti ska den målas :)


Det första jag sprang på var lilla byrån. Den är jättefint skavd här & var..
Liten & nätt. Självklart ryker knopparna!
När jag såg prislappen höll jag på att fnissa ihjäl..
20 pix!
Med min tallrikshylla ovanför blir det perfa.
Nu är potatisgratängen klar..sen väntar tv:n med en MASSA chips & godis tillsammans med de sötaste ungarna. Våra fina ungar. Vilka lyckostar vi är.

2 kommentarer:

  1. hihi...ja den va skitdyr man ack sååå söt tänk med vita rosknoppar till knoppar ojojo... me like!!! Spelgen kanon vilket krön fyda värsta grejerna ju...ta med mig nästa gång behöver ha lite fynd till källaren att piffa till där!!
    puss

    SvaraRadera
  2. Ja den där lampfoten har stått på den där loppisen länge länge....har kikat på den många ggr och tyckt den var så söt. Men visste inte själv vart den skulle stå...men den passar perfekt hos dig!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.