lördag 18 augusti 2012

Do you wanna be a king? Then treat her like a queen..

Here we go again.


1: En bild på mig.
2: En person jag vill träffa just nu.
3: Min favoritårstid & varför.
4: Mina mål/drömmar/önskningar.
5: Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
6: Typ av killar jag faller för.
7: Vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon.
8: En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
9: Bild på mig & min bästa vän.
10: En bild på mig idag, & vad jag hade på mig.
11: Något jag oroar mig för.
12: En bild på ett ställe jag vart på.
13: Mitt drömbröllop.
14: En bild på mig själv för 1 år sedan.
15: Någonting jag ångrar.
16: Innehållet i min väska.
17: En person jag vill byta mitt liv med för en dag- och varför.
18: Vad jag åt idag.
19: En bild på det jag köpte senast.
20: Min favoritfilm.
21: En bild på mig själv som är tagen utav någon annan..(?? är väl JÄMT någon annan som fotar)
22: Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
23: En låt som får mig att gråta.
24: Mitt favoritprogram- och varför.
25: Min favorithögtid.



Om jag i skrivandes stund skulle välja precis V A D jag ville, så vore det nog oändligt med pengar.
Man blir inte lyckligare av dem, det vet jag- men det underlättar aningen.
Obegränsat med pengar, det vore något.
 
Först och främst skulle jag fixa nya inlägg i brösten.
Har haft mina ett bra tag, och vill byta.
Skulle ju också kunna skriva att jag helst av allt vill ha nya inlägg just nu.
 
Men nu ska jag inte vara ytlig, utan tänka ordentligt..
 
Kom på att jag behöver inte tänka- utan vet vad jag vill..
Det håller jag för mig själv dock.







Hej hopp sötnosar!

Har haft några dagar då jag vart så jäkla trött.
Försovit mig (!!) och det gör mig så förbannad.
"Gormade" på söta mamma, att hon skulle ringt tidigare, och det hade hon ju försökt. Men smarta jag måste stängt av telebobbon.
Sover så djupt. Fattar inte.

Annars har det inte hänt något särskilt.
Umgåtts med Jim- som alla borde göra när de vill tanka energi.
Och jobbat.
Vi har ju haft medeltidsdagarna här i stan, och då har vi ju att göra.
Det är så galet kul, och alla människor är på strålande humör.
Vi tog oss lite vin och öl på stan och åt en himla massa utemat.
Hade lite fest på verandran tillsammans med tokroliga människor.



Annars då..

Igår var vi hemma hos Lill och Manolo tillsammans med Hanna och pysslade.
Det är så att vi ska på personalfest imorgon, och vi har dragit varandras namn ur en påse..
Jag fick Jessica, och ska alltså föreställa henne imorgon. Hon fick mig..hihi.
Och vi har fått i uppdrag att fixa leg tills festen.
Så det pysslade vi med igår.
Manolo bjöd på mat, och vi hade köpt typ 2 kg godis, jag fullkomligt rullade hem.

- Det skulle jag kunna skriva med- jag vill ha tillbaka min platta mage.
Ytligt där också. Men that is me.
Har tänkt på vikten mycket de senaste dagarna.
Jobbigt..



Nu ska jag nog knoppa.
Först ska jag kika runt efter lite tatueringsinspiration. Igen.
Har beställt tid, men vet inte vart den ska sitta..tror nästan att jag vet..men ändå. Såg att Kenza nyss satt sin där jag tänkte mig min.
Och direkt jag gjort den, tänker jag boka ny tid..för jag vill ha en yttepytte på ett till ställe..

Herregud- sa någon 35 års kris?


Men googla på tatueringar får ni se..det är exotiskt. Det är konst.



1 kommentar:

  1. Annacarin19/8/12

    ÄNTLIGEN...!!!
    Har saknat dig här :)

    Lilla vän, vet hur man känner sig men du är ju hur fin och smal som helst...<3

    Ha det så trevligt ikväll och hälsa alla ikväll

    Puss

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.