söndag 10 juli 2011

Shoppat!

Hej!

Det går ett tag mellan varven här..

Jobbar & är bara sugen på att umgås med familjen när jag kommer hem..
Barnen verkar inte lika roade..förrns kvällen kommer & de ska sova..DÅ vill de umgås.
Annars ser man inte röken av dem..de är ute & tjoar hela tiden.

Jag har målat lite garderobsdörrar, och Tobbe har fixat vår nya fina ytterdörr..
Vart jättefint.
Ska se om  jag hittar före-bilderna på vårt hus..det är en otrolig skillnad!!

Annars så är jag väldigt mätt på inredning nu..har det jag vill ha.



Jag har handlat mig lite nya sommarkläder.
Älskar rean ;)
Och har verkligen handlat SMART!
Kläder som matchar..kläder som är vardags/fest i ett..beroende accecoarer..byxor..





Imorgon jobbar jag inte så länge..så då ska jag hem & städa tänkte jag..
Ni hörde..tänkte jag.

På tisdag ska jag & Tina träffa Helena i Örebro..Ska bli sååååå trevligt!!!








3 kommentarer:

  1. ha en fin vecka.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. sv: gissar på att det var knasfia som kommenterade i min blogg ;) den va för liten.. den gick inte ens över höfterna, haha, fat ass. så blir en storlek större! :)

    SvaraRadera
  3. Tack för idag hönapöna ♥

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.