onsdag 29 juni 2011

Hej.

Är det någon som fortfarande kikar in här?

Jag har haft NOLL lust att blogga, fast jag häckat vid datorn..
Och härom dagen när jag skulle slänga in ett inlägg strulade blogger så jag blev galen!!

Vi har haft en HÄRLIG midsommarhelg tillsammans..jag har vart ledig från torsdag till söndag..
Och på midsommardagen var vi till Smultrongården..guud så trevligt.
Supergott fika, och en massa fint.
Hade velat köpt så gott som hela affären..men 2 fina plagg följde med hem.
En klänning & en blus som jag sneglat på ett tag.



Fick en bunt Plaza tidningar av mammsen i söndags, så jag har plöjt igenom dem också..kurat upp mig i sängen med kuddar..och det var ett hem i det senaste numret, som jag kan stirra på..det absolut vackraste hemmet jag någonsin skådat..ojoj.

Mitt (vårt) hem är en enda salig röra just nu..
Men imorgon börjar jag 16 så då borde jag få ordning.

Men är det sol så måste det pressas.
Jag är en riktig soldyrkare :)
Skiter fullständigt i om det är farligt.



Härom helgen, när maken var borta på fest gick jag runt & mös här..
Städade lite..drack lite vin..tände ljus..
Och piffade med nya kuddar i kökssoffan.

Min snälla mamma gav mig 2 svart/vitrandiga fodral från Nyblom & Kollén .




Piffade med blommorna..rollade lite..som synes ;)
Smaskade lite godis..







Imorgon ska jag skala av.
Nu ska jag ha mindre "plåtter"..

Som sagt.
Jag är en periodare.



Sov så gott!

4 kommentarer:

  1. Vilket härligt inlägg! Precis som det är... ibland känner man för det ena och ibland för det andra vare sig det handlar om att blogga eller vad man har framme. Härligt att man är vuxen och får göra som man vill!:)

    Sköt om dig och njut av solen!:)

    SvaraRadera
  2. Anonym1/7/11

    Hej gumman..klart man tittar in till dig, saknat inlägg och fina bilder som du bjuder på från erat superfina hem:-)Härliga köksbilder..Ha det så gott kramar om....

    SvaraRadera
  3. Hej där kul o "se" dig här igen :)

    Mysigt värre o skrota runt hemma själv o dricka vin o piffa. Avis som attan :)

    Ha de gott o hälsa familjen från oss
    Kramis Camilla

    SvaraRadera
  4. Men gud vilket vackert kök du har, jag blev grön av avund :)
    Ha det fint

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.