söndag 30 augusti 2009

Nr.9 grytunderlägg.



Det här med att lägga ut ett fynd varje dag..haha..
Jaja..
Ett litet grytunderlägg hittade jag på loppisrundan förra helgen..
Fick sin plats i Arboga-Margarin lådan i köket.
Den VAR JAG TVUNGEN att måla, då sonen som liten färglagt den i rött & grönt.
Barn hittar ju på det mesta när man pratar i telefon, eller hur?!
Nu minsann är de stora & har slutat med hyss.
Nu har de annat för sig.
Idag var vi en sväng till Örebro för lite shopping, & åkte slingriga vägar hem.
T stannade vid 2 loppisar & tyckte jag skulle kliva in.
Vad i hela friden..det är inte alls hans grej egentligen.
Ja han vet iaf hur jag blir glad, för det vart jag.

Kom hem med 2 fina fat.
Vita.
Såklart.
Till min samling.
I´m a loppo-holic!

1 kommentar:

  1. Hihi ja äntligen har dom lärt sig att glädja oss! Eller har dom räknat ut att det blir billigare med ett loppisbesök än någon fin butik =)

    Grytunderlägget var såå fint!

    Kram Anita

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.