fredag 14 augusti 2009

Kom in!








Helg.

Nu har helgen infallit sig & det känns så skönt- även om vi har fullspäckat schema.
Hur ska jag få in en loppissväng imorgon?
*fniss*
Tänkte övertala en viss familjemedlem att åka till favvoloppisen imorgon vid öppning.
Får se hur det går..
Festen börjar ju inte förrns 19 :)
Jag kan iaf visa senaste köpet från vår lokala loppis.
(vilka är Ni som läser? En kommentar kan man väl få?!)
En jättefin tavelram
Det var en ranglig sliten stackare, som fick lite skruv & några lager färg.
Tyckte den passade bra i den tillbyggda hallen.
Saknas lite lister sen är väl den klar..

8 kommentarer:

  1. Anonym15/8/09

    Carin heter jag.. bor nån mil ifrån.. men kollar in bara för att jag.. inte för att jag är intresserad av bara vitt och vackert utan för att det verkar hemtrevligt här inne! Jag prenumenerar på din blogg via www.blogglovin.com.

    SvaraRadera
  2. Anonym15/8/09

    www.bloglovin.com (inte blogg utan bloglovin) jajja. Nuhar du fått två kommentarer, hoppas ho är nöjd ;P

    SvaraRadera
  3. Didan15/8/09

    Å jag läser såklart! ALLTID! Du har ju såååå fint, men det viste du ju redan att jag tycker. :-) Fast du borde skriva oftare.., är ju så kul o läsa. Puss från Dida

    SvaraRadera
  4. jessica15/8/09

    Klart du ska få en kommentar Sophia, allt är sååååå fint. Det är kul att kolla på dina fynd. Kram på dig o hoppas du har det bra på nya arbetet. Jessica

    SvaraRadera
  5. sophia15/8/09

    Tack & bock!

    SvaraRadera
  6. Ramen passar jättebra i hallen :) Så otroligt fint du har hemma hos dig! många kramar

    SvaraRadera
  7. Anonym17/8/09

    HAHA,tror knappast att en skvallerkolumn vore något för mig,förstå alla mina bittra och elaka inlägg, jag skulle få leva med skyddad identitet;-) För övrigt så antar jag att du åsyftar området nere vid er? Och då kan jag dessvärre meddela att det inte bidde någon flytt då ägarna slutligen vägrade skriva på papprena och således bestämde sig för att bo kvar. Men men,det går fler tåg!
    Måste dessutom passa på att berömma ditt ultratjusiga hem, jag blir helt sjuk av att titta på bilderna då även jag sedan flera år tillbaka suktar efter allt gammalt och slitet i vitt!Kramen

    SvaraRadera
  8. Hej Sophia! Vilken trevlig blogg du har! Trött på det romantiska? Neej! Det kan vi ju inte bli ;) Men lite komplement är tillåtet.

    Vilken helt fantastisk skänk! Jag har dock samma problem - för mycket möbler. Skulle snart behöva ett större hus.. ;)

    Titta gärna in hos mig när du har tid!

    Kram Emma.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.