onsdag 11 december 2013

Strålade jul

Jag kommer ihåg förra året när jag och Hanna satt på trappen på jobbet och sa att det var 7 veckor till advent.

Nu är det mindre än 2 veckor till själva afton. Ett år senare..!
Hur fort kan det gå?
Snart är det medeltidsdagar igen och vi pustar och frustar i värmen på jobbet..

Men nu gräddar vi lussebullar och gör julsmörgåsar på morgonen och julgranen. står där så grann:)
Jag älskar den här tiden.
Älskar det!


Vi har fixat perfa julklappar till barnen som de kommer bli så nöjda över, längtar till julaftonsmorgon!!!!

Längtar till mellandagarna då jag och Tobbe drar till Falun med Smilla för innebandycupen. Vi ska bo på hotell och äta gott och heja på alla lag och bara vara. Hinner nog med lite rea också;)

Idag börjar jag kl 16 så jag ska kasta i lite färg i håret, mysa lite och plocka med tvätt..
Bäst att kicka igång:)

Men alltså! Dessa lurar till telefonen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.